Wygaszenie platformy SEKAP
Zarząd Województwa Śląskiego podjął decyzję o wygaszaniu funkcjonowania platformy SEKAP z upływem 31 grudnia 2021 roku.
Szanowni Państwo,
Informujemy, że zgodnie z Uchwałą nr 2934/196/VI/2020 Zarządu Województwa Śląskiego została podjęta decyzja o wygaszaniu funkcjonowania platformy SEKAP z upływem 31.12.2021r. W związku z powyższym od dnia 01.12.2021r. wyłączona zostanie możliwość przesyłania wniosków przy użyciu platformy SEKAP do urzędów. Do końca grudnia (tj. 31.12.2021r.) będzie możliwość zalogowania się do skrzynki kontaktowej, odebrania oraz pobrania z niej pism. Po 01.01.2022 r. nie będzie możliwa komunikacja z urzędami i jednostkami za pomocą platformy SEKAP, a dane zostaną nieodwracalnie usunięte ze wszystkich skrzynek kontaktowych. Operacja usunięcia jest nieodwracalna i nie będzie możliwości przywrócenia korespondencji do skrzynki. W miejsce platformy SEKAP nie powstanie inna platforma. Urząd indywidualnie będzie uruchamiał e-usługi, o czym poinformujemy w najbliższym czasie. Dla użytkowników platformy SEKAP została przygotowana instrukcja w jaki sposób należy pobrać korespondencję znajdującą się w skrzynce kontaktowej. Instrukcja dostępna jest na stronie SEKAP w miejscu - do pobrania oraz na stronie e.slaskie.pl w zakładce „SEKAP”.